Kalas

Idag har vi vart hemma hos syrran å käka tårta. Hon fyller 22 i morrn,så vi firade henne idag.
Superfint har hon fått det hemma hos sej :-))

Innan de va vi på kupolen en sväng. Skulle köpa present till henne,å krokar å toarullshållare osv till badrummet. Vill inte ha upp dom gamla fula när de blir helt nyrenoverat :-P
Fick tag i de iaf,men present till syster hitta jag inte,för Neo va sååå dryg,å rev å slet i allt *gah*
De blev presentkort till slut. Inte så kul å få kanske,men vad gör man...

Har inte gjort så mycke mer idag. Jag har rensat lite här hemma. Jox å Neo har lekt kuragömma.
Liam somnade redan 18.40 så ska bli spännande å se hur han sover i natt,hmmm...

Neo somnade bara en stund senare när han låg i sin säng å kika på byggare bob,kolla in tröttisen...
151405-51

Denna vecka är de ganska fullspäckat..
I morrn blire lugnt. Men tisdag ska vi ner till bvc med Liam. Halvårskontroll..
Å hälsa på Maria,hon skulle följa till bvc oxå. Så åker hem till henne då jag hämtat Neo på dagis,så går vi till bvc från henne sen..

Onsdag ska vi hem till Thea å Philip å leka lite :-)

Torsdag ska jag till tandläkarn... Fyyy jag viiiill inte,uscha..

Fredag har jag för mej de var nåt oxå,men de har jag glömt nu..

Lite bilder då :-)

151405-49

151405-47

151405-50

Älskar min underbara family :-)

Kommentarer
Postat av: veronica

åå vad söta killarna är.=)

2007-02-25 @ 20:55:11
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0