Helluu..

Har visst inte skrivit här på några dagar. Har haft fullt upp me å kolla på greys anatomy varenda lediga stund,ha ha..

Idag har vi iaf vart hemma hos Joxens massa. Standard på lördagar,ha ha.
Dom bjöd oss på mat i forssa först :-)
Neo va sååå trötter när vi kom hem.

Nu ska jag snart fixa lite mat till oss. Kyckling å ris me jordnötssås. Nå thaigrejs. Mumma e de iaf :-)
Bara Liam vill somna så :-P Han ligger å pratar inne i sängen :-)

Å jag har sååååå ont i halsen. Ska nog gå å ta halsprov nästa vecka om de inte ger sej.
Känns som de kändes när jag hade halsfluss jämt förut. Fast utan feber då.
Hade de typ jämt när jag va mindre... Hate it. Då sa dom sista gången,att om jag får de igen,så ryker halsmandlarna. Då fick jag de aldrig mer.. Ha ha

I morrn ska vi  hem till Flatis (Fredrik) å Joakim å leka då Joxen jobbar.
Skönt å slippa va hemma. Är sååå trött på de efter alla sjukdomsveckor!!

Nä,nu laga mat då.

Bajsbajs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0