Crap

Både ungarna å Jox e sjuka igen. Sååå less på detta nu.
Kidsen superförkylda,å Jox har bihåleinflammation igen.
Man känner sej helt isolerad ju. Blää.
Tur att jag har fått kommit iväg lite me Linda,både igår och idag. 2 små shoppingturer iaf.
Välbehövligt. Å alltid skoj å leka me henne. Å världens goaste Albin så klart. Han e såååå söt :-))

Annars har de inte hänt så mycke i veckan. Jag å kidsen har sovit hos mami 2 dagar. Skönt å komma hemifrån lite. Å bli lite bortskämd :-)
I helgen lär de väl inte heller hända så mycke. Ska iaf gå ut å åka pulka me Neo i morrn,de har jag lovat. Få se om Tilde vill komma ut oxå :-)

Båda ungarna sover. Tyst å lugnt.
Liam har sån hemsk hosta. Han hostar så han kräks stackarn :-(
2 ggr har han spytt upp allt när jag precis ammat honom idag. De bara forsar ut,urss e så otäckt.
Tur han har "lite" hull å ta av min skrutt.


Sitter å försöker ladda hem greys,men de går inge vidare. Går inge alls,för jox håller oxå på å laddar. Dumma han :-P

Nä,ska nog kika om de är nå på teve. Booring å sitta här!
Bai

Kommentarer
Postat av: maria

Fyy va jobbigt gumman..
krya på er...Sakna er massssa...Puss

2007-02-24 @ 10:49:58
Postat av: Vicki

Ååå , ni har de inte lätt. Usch!! va drygt , tycker så synd om er . hoppas ni blir bra snart. vi kanske kan träffas på sportlovet..kram

2007-02-24 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0