skallebank

I morse fick jag sovmorgon till halv 9. Igår vaknade dom 9.
Underbaaart,hi hi. Synd bara att dom blivit såna sjusovare lagomt till man ska börja jobba ;-)

Blev ingen utgång igår. Hade ont i huvet ända till kvällen. Drygt värre. Inget som hjälpte heller,inte ens Joxens axel-medicin.
Syrran sov iaf här,så vi käkade en massa godis och kikade film. Mysigt :-)
Pappa o co va här på em och käkade,så öppnade vi mer julklappar.
Jag å Joxen fick en ny stekpanna,med lock. Precis vad vi behövde,då våran gamla sagt upp sej :-P
Sen fick vi en batteriladdare,å en massa candy :-)
Neo fick en BRIO-spis å en massa godis,å Liam fick en stoooor jättefin mjukis-apa (den va större än Liam,hi hi.)

Idag har jag vart ner å fixat naglarna. Fick ju presentkort på nagelsalongen i julklapp av mami å syster :-)
Jättefint blidde de :-D :-D
Köpte allväders stövlar åt killarna oxå,de är ju ett måste i detta plaskväder.

Har haft en fruktasvärd huvudvärk idag med.
Köpte eeze (stavning?) som jag tog när vi var på kupan. Hjälpte dock inte alls.
Tog 2 till ett par timmar senare,å då gick de faktiskt över.
Skönt.
Men varför denna huvudvärk vareviga dag??

Neo har fått världens hosta :-(
Han spydde nyss ner sin säng för han hostar så hemskt :-(
De enda vi har hemma e flytande bricanyl,å de hjälper inte.
Stackarn.
Nu ligger han nerbäddad i vår säng.

Ovant å skriva me långa naglar,hi hi :-))

Nu väntar jag på att sex and the city ska börja,3 avsnitt ikväll,me like :-D



Kommentarer
Postat av: Veronica

JObbigt med huvudvärk..kramen..
du får vi se fiiina naglarna.?

2007-12-26 @ 21:36:40
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Line

Ja Eeze funkar om man hinner ta dom direkt... men jag fungerar så att jag tänker:" nje.. inte är det väl migrän som är påväg? nej det tror jag inte . " o sen tar jag Eezen försent :) o då går det åt 4 stycken åt varje gång o sen är dom ju slut på en gång :)
Ja .. visa lite naglar nu tjejen!

2007-12-26 @ 23:15:08
URL: http://carowine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0