optikern och bebismys

Idag har Neo vart på dagis som vanligt. Han hade lekt me sin bästis Elias sa han,hi hi :-))
Sen var vi ute lite när han kom hem,och sen åkte jag till MAria å Malte å hälsade på. Han e ju såååå himla söt. Vi gosade massor,Malte å jag,hi hi :-) Tänk att bebisar luktar SÅ himla gott...
Mina pojkar fick va hemma me pappa ;-)

Sen var de besök hos optikern. Träffade på svärfar på kupolen å talade me han lite innan jag skulle in :-)
Min syn hade blivit lite sämre,å mitt brytningsfel va mycke sämre,hmm.. Snart e man väl tvärblind :-P
Beställde iaf ett par linser som jag skulle få prova först,eftersom jag inte va nöjd me dom jag hade sist.
Blev skit torr i ögonen direkt av dom,så jag hoppas dom här e bättre.

När jag kom hem blir kidsen sååå glada. Som om jag vart borta i flera dagar,ha ha. Mina goa älsklingar :-))
Välling och bolibompadags för dom var det då,sen läggdags.
Sen har vi bara kikat lite på teve,å jag har cyklat.
Nu är det snart läggdags för oss med.
I morrn ska jag jobba.

Lägger in två bilder från idag!

Först Neo i nya overallen
image367

Sööööta Malte
image369


Nu är de sängdags!
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

vilka söta killar!

2007-12-05 @ 21:18:48
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: marie

va fin han blev i nya overallen

2007-12-09 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0