ont i halsen

Vaknade idag av att jag knappt kunde svälja. Har skitont i halsen. Fryser som f-n oxå,så de e väl min tur å bli sjuk nu kan jag tro :-(
Ungarna har vart vakna halva natten.
Neo av förklarliga själ. Va Liam var vaken för vette 17...
Vet inte hur många ggr jag smörjt in Neo inatt. Fick nån salva på apoteket,som skulle vara anti-kli och till o me lite smärtstillande. Den verkar hjälpa iaf,skönt de stackan.
Verkar som att dom flerta blåsorna spruckit på honom nu... Eller så har han kliat sönder dom?
Vissa kan man SE att han har kliat sönder. Spec i ansiktet. Han gör de nog i sömnen,för på dagarna e han jättduktig att inte klia på dom.
Nu ska jag krypa ner i soffan å mysa me Neo medans Liam sover middag!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

vi ha ont i halsen o hostar allihopa här =(

2007-12-22 @ 12:33:21
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Line

Men fy så trökigt att du också blivit sjuk ... jag tror inte någon runt mig har klarat sig i år :(
Krya på dig och drick massa varmt åt halsen!

2007-12-22 @ 16:41:37
URL: http://carowine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0