nyfixad

Har precis kommit hem. Vart hos min goa svärmor å fixat håret :-))
Klippt toppar å färgat :-))

Vet ni? Om 2 kilo har jag uppnått mitt nyårslöfte,att gå ner 20 kilo detta år,weii :-)))
Känner mej faktiskt ganska duktig :-D
Hade ett till oxå,å de va å ta körkort,men jag får se till å göra de nästa år i stället ;-)

Tänkte lägga in lite före å efter bilder få se om ni ser nån skillnad :-)
De första är från förra julen *ryser*
Å sen har jag tagit alles nyss oxå...
Tyvärr så blev de oseriösa bilder jag tog nu,ha ha... så svårt å få till bilder så där bara när man ska vara "seriös" jag ser bara muppig ut då :-P

image370

image371

Nååå,ser ni nån skillnad?? Please say you do.. ha ha

Annars har det vart en lugn dag. Killarna vaknade inte förrän 20 över 8 i morse (!!!!)
Sååååå skönt...
Emma å Jeppe va här å fikade på fm,sen lagade jag lunch åt killarna,sen sov vi middag alla 3,hi hi.
Tog en promenad ner till stan sen,till svärmor :-)
Nu ska jag fortsätta kika på gossip girl,en serie jag började kika på igår,tyckte den va asbra,så nu blire ett maraton i kväll :-)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

jaaa, ser jätte mkt skillnad. good girl.
men mer naket! tack på förhand! *fniss*

2007-12-13 @ 21:48:56
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Line

Ja det är Jennefer!!!! :) Haha liten värld ! :D
Oj, du har varit duktig i år! Passade verkligen i mörkt hår!

2007-12-14 @ 05:58:31
URL: http://carowine.blogg.se
Postat av: Nagge

Helt klart en skillnad. Sa ju det förut då du lagt ut bilder. Du är ju smaaal nu!! ;P Men bara så du vet så tänker jag åxå bli smal sen.. så du inte tror att du får va det själv. *asg*

2007-12-14 @ 08:24:50
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: veronica

hejja hejja du är superduktig.=)

2007-12-14 @ 09:22:22
Postat av: Soya

Du är som en helt ny tjej!
Skitfin ju :)

2007-12-14 @ 10:07:55
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Nina

Det är en jätteskillnad!! Va stolt över dig själv att du klarat det!! Och va snygg du var i mörkt hår!! Är precis nyfixad i håret själv, även jag blev mörk!

2007-12-14 @ 14:36:07
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Maria

Det är en jätteskillnad! Du är sååå fin gumman =)))

2007-12-14 @ 19:41:28
Postat av: LindaLuu

You are a sexy mother fucker ;O)!!!

Du har varit så duktig gumman.Du är så fiiin =)!!!!!!
Saknar er,puss...

2007-12-14 @ 20:55:38
Postat av: flatis

du är jätte fin gumman...baraså att du vet....puss puss..

2007-12-20 @ 04:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0