Lugn helg

I fredags så sov Robin här. Neo å Robin fick hyra en varsin film,å köpa lite godis. Dom tyckte de va så mysigt så :-)) Blev trångt i sägen på natten dock,för Neo sov mellan oss,för Robin fick låna Neos säng. Men på natten så kom Robin å va mörkrädd,så då fick han oxå sova där. Vi låga som packade sillar,ha ha.
Robin e min 8-åriga lillebror för er som inte vet det :-)

På lördag eftermiddag kom mamma äääääntligen å hämtade akvariumet. SÅ nu e vi av me de,skööönt!
Så igår kväll så julpyntade vi och klädde granen :-) Myyys!!
Syrran kom hit igår kväll å sov här. Hon åkte hem för inte alls så längesen.
Idag har vi inte gjort så mycket.
Killarna vaknade vid 7,men Liam va supertrött,så han somnade om vid 7.30-tiden igen.
Sen sov han till 9,sen har han vart på sånt riktigt bushumör hela dagen. Gullunge :-)
Tilde kom in å lekte me Neo ett par timmar. Dom lekte massor,kikade på lite film,så käkade hon lunch här.

Jocke har jobbat hela dagen. Ska bli så skönt att han e ledig fre,lör,sön å måndag. Massa mys ska vi ha :-))
I morrn ska vi hem till svärmor som fyller år. Ska dit å käka,men jag vet inte hur jag ska göra. Har ju kört cambridge en vecka nu,å de har gått så himla bra,så jag skulle vilja köra de till på fredag iaf...
Men man känner ju sig skapligt tråkig när man e bortbjuden å allt...
Jaja,vi får se hur jag gör. Jag har tills i morrn på och bestämma mej :-)

Nu ska jag ner å tvätta av mej smink,ta ur linser,och sen ska jag cykla lite :-)

Kommentarer
Postat av: Soya

Du är så duktig och jag är sjukt impad!

2007-12-16 @ 20:43:23
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0