Liams (o)tur

IDag har Liam vart gnällig och lessen hela dagen. Han sov till och med middag på eftermiddagen,vilket han aldrig brukar göra.
När jag sen väckte honom så förstod jag varför.
Han spydde ner HELA mej,och typ hela köksgolvet. Stackars lillskrutt :-(
Ni skulle ha sett oss då. Där stod jag med Liam,båda 2 fulla i spyor+golvet. Då kommer Neo springandes i 120 å halkar i värsta spypölen,så han oxå blev full med spyor. Underbart. Tur man kan se de komiska i eländet så här i efterhand :-P
Jag duschade iaf av mej och killarna,medans Jox torkade spyor. Urrkk...
Peppar,peppar så har han inte spytt nå mer,trots att han druckit både välling och proviva.
Men de kommer säkert inatt,jag e förberedd på de iaf.
Konstig magsjuka de här... Neo spydde ju några ggr på fredagen. Sen var de lugnt hela lördagen,sen lördag natt så spydde han igen.. Å Liam först idag... Däremellan e dom hur pigga som helst lixom..
Dom blir då hemma från dagis den här veckan iaf. Lika bra de.
Till mitt stora förtret :-P Hade ju tänkt vara där med Liam både denna vecka och nästa.

Pratade me dom i morse. Dom sa samma sak,vi kör korta inskolningar här,bla blaaa.
Jag sa att det spelar ingen roll,för de kommer inte funka för Liam.
Ja vi får fundera lite på det då,så kan vi prata i morgon när du lämnar Neo..
Öööh,VAD  e problemet??
De spelar ingen roll vad dom säger.
Nästa vecka tänker jag vara där,HELA veckan med Liam.
Säger dom nåt om det så tänker jag ringa till rektorn.
Don't piss me off säger jag!!!!

Nu sitter jag å väntar på sex and the city,efter de ska jag sova!
NAttinatt!

Kommentarer
Postat av: IdaBus

Usch, vad hemskt med magsjuka när dom är sådär små =/ Hoppas ni andra är friska iaf! =)

2007-12-11 @ 00:06:09
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

va e de de för konstigt dagis? de e din unge du e väl där hur mkt du vill o så mkt liam vill ha dig där.
trevligt me spyor, ha haft de här sen i slutet av september =(

2007-12-11 @ 07:28:26
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Becca

Åhh gums, hoppas natten har gått bra!!!?

2007-12-11 @ 08:20:01
Postat av: Nagge

Men vad sjukt det där med dagis. Har faktiskt aldrig hört liknande. Man måste ju ta det efter barnet liksom. Dryyygt med spyor!!

2007-12-11 @ 13:32:16
URL: http://ronyaponya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0