Liams första dag på dagis

Japps,idag va jag ju med Liam på dagis en stund. Skulle vart där 2 timmar egentligen,men han vägrade sova middag förrän precis innan vi skulle gå,så de blev bara en timme ca.
Men de gick iaf jättebra. Han lekte lite försiktigt me barnen,å följde till å me ena fröken runt å kikade.
Men han kollade missänksamt efter mej hela tiden ;-)
Ska vara där me honom resten av veckan oxå.

Sen har vi vart hemma hos svärmor å firat henne.
Så himla najs,som vanligt :-))
God mat och tårta :-))
Jag har börjat äta idag. Tänkte att 4 dagar kan väl inte göra så himla stor skillnad,å cambridge e ju inte gratis direkt :-P Blev ju iaf 5 kilo- denna gång. (typ 2 går ju bort i vätska då,but still :-))
Ska köra en till vända efter nyår :-)

I morrn fick Joxen ta ut en ledig dag. Skööönt. De var så lite att göra på hans jobb så de fanns ledighet att ta ut. Me like :-)
Jag har precis setat å skrivit alla julkort. Hade bestält några för lite märkte jag,så sorry till er som blev utan =/

Lägger ut lite bilder från idag då.

Hmm,de funkar då inte att lägga ut bilder,så jag får väl göra de senare eller i morrn...

NU ska jag ner å cykla en timme!!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Sjunger:vi cyklar runt i världen vi spelar på gator o torg vi spelar på allt som låter ja t.o.m på vår hoj...

2007-12-17 @ 22:59:12
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

spännande o se om man får eller ej. haha

2007-12-18 @ 07:53:34
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nagge

5 kilo minus e ju jättebra så du förtjänar att äta massa nu. ;P

2007-12-18 @ 08:36:44
URL: http://ronyaponya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0