jobbhelg avklarad...

Nu tänker jag inte jobba på ett tag. börjar ju snart på riktigt... Uscha,jag VILL INTE!!!!
Måste prata me Carina om de här me mejeritjänsten... Jag kan absolut tänka mej att TESTA. Man kan ju inte säga nej innan man provat. Men om jag känner att jag inte fixar de,så vill jag verkligen inte. Å jag tror faktiskt inte att dom kan tvinga mej.

Sen lär jag ringa till dagis i morrn oxå.
Har grubblat hela helgen på de där me Liams inskolning nu. Dom säger ju att dom kör korta inskolningar där,att de är det bästa för barnen osv. Visst,så kanske de är för många barn,Neo tex var jättelätt att skola in. Men jag tror verkligen inte att de kommer vara de bästa för Liam,snarare tvärtom. Han är ju jätteblyg och försiktig av sej.
Nu är dom inne på att Liam ska skolas in vecka 1,ENBART.. Hello,de e ju bara 3 dagar som dagis e öppet den veckan...? Den kommer aldrig att funka,att få honom känna sej trygg på dagis,på 3 dagar!! De kommer ju bli katastrof!!! Han måste ju få lära känna dom lite först,man kan ju inte bara kasta in honom på dagis lixom...
Nä,i morrn ska jag ringa å prata me dom,jag tänker inte gå me på de här alltså.

Sen hoppas jag på att Joxen får ändra varannan fredag på sitt schema oxå,för de är den enda tiden som krockar på våra scheman. Annars får han ta tjänstledigt dom dagarna. Man har ju tydligen rätt att göra så när man har småbarn,upp till dom är 8 år.

Usch,de är mycke som rör sej i mitt huvud nu känner jag. Grubbleri grubblera... blä.

Hoppas att allt kommer lösa sej till det bästa i slutändan.

Nu ska jag gå å sussa!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Kati

Lite konstigt att de uttalar sig sådär allmänt om vad som är bäst för barn, när de har så himla olika behov... Hoppas det går bra för er iaf att skola in Liam, hur kort eller lång tid det än tar! Kram

2007-12-10 @ 21:24:48
URL: http://kati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0