Inte min dag

Idag på jobbet fick jag veta nåt som jag INTE blev glad över.
Jag ska bli mejeriansvarig när jag kommer tillbaka i januari. Jag vill verkligen INTE.
Fattar inte hur dom bara kan komma å säga de sådär,de e inte ens nån som har frågat =/
Jag hatar å vara i mejeriet. Kallt å jävligt,å allt väger bly.
När jag var där i somras fick jag ju så jäkla ont i ryggen så jag fick lov å gå till en kiropraktor.
Kan dom verkligen tvinga mej????
De här suger ren skit =///
Nu fick man verkligen en spark i arselet å söka ett nytt jobb....

Hann inte mer än innanför dörrn här hemma,så trampa jag sönder min plattång som så klart låg på golvet,så nu har jag ingen sån heller.
Blääää,de här är INTE min dag *grina*

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har en extra plattång 8fråga mig inte varför) så du ska få en av mig. Puss

2007-12-06 @ 00:12:58
Postat av: Jeanette

du får kolla upp om dom verkligen kan göra sådär på jobbet.
tråkigt att du lyckades mosa plattången, men du ska tydligen få en ny ser ja =)

2007-12-06 @ 06:30:43
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Nagge

Urs, lät verkligen inte som en kul dag! KRAM

2007-12-06 @ 11:17:56
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: veronica

hoppas att det löser sig med jobbet..
Styrkekram

2007-12-06 @ 11:53:21
Postat av: Lottisen

Ja torka tårarna du får en ny plattång =O) värre me jobbet... men neeej inte kan dom tvinga dig inte,eller?Hör dig för,för de låter knepigt att bara kunna bestämma så där utan att fråga!

2007-12-06 @ 14:18:42
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: fredrik claesson

men lilla gumman då.....det är synd om dig....nej dom kan inte tvinga dig....om du måste så ska du fanimig ha högre lön...ha en bra helg!! så hörs vi sen....kramar å pussar/ fredrik.

2007-12-07 @ 17:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0