helgen

Jag har jobbat hela helgen. 12-17 i lördags.
Direkt efter jobbet åkte jag hem till Anki å förfestade lite,sen åkte vi på julbord i romme alpin.
Jag e inte sådär överdrivet förtjust i julmat,så jag käkade väl lite av varje sådär. Köttbullar,skinka osv.
Men dessertbordet däremot var de huuuuur mycke gott som helst på ;-)

När vi var klara där så åkte vi hem till Anki igen å drack lite till,sen blev de liljan.
Jag va sådär lagomt lullig. Höll mej till öl å cider,trots att Vicki försökte lura i mej lakrits shots ;-)
Jocke däremot var kung i baren,så han mådde som han förtjänade igår,ha ha.
Han hade oxå vart på julbord innan med sitt jobb.

Mamma var här och var barnvakt,de hade gått jättebra.

Igår började jag jobba 13 och jobbade ända till 22.30 Segt värre var de,var så himla trött. Vi kom ju inte hem förrän halv 4. MEn de var de värt för vi hade jättekul :-))

IDag har jag vart ner på kupolen å köpt en ny vinteroverall till Neo. HAns andra gick sönder igår i dragkedjan. Aaaah,jäkla skitoverall. Köpte den ju i ullared så de e ju inte så man kan åka å byta den direkt :-P
Nu har han iaf en ordentlig Didriksonoverall. Vind och vattentät,och jättefin! Inte sådär tjock å bylsig,utan smidig och lätt!

Sån här modell är det,dock i en annan färg (är neonfärgad på ben å armslut) hittade ingen bild på den.
image366

Hoppas verkligen att den är bra nu!

Om en stund ska jag hem till pappa. Han har scannat in dagisbilderna på killarna,så jag ska skicka efter fler. Dom vart sååå himla fina. Tog ju både enskilda och syskonbild,å alla bilderna blev kanon!

I morrn ska jag till optikern. Dags för nya linser. Har inte haft linser på hur länge som helst nu,å är så himla less på att ha glasögon jämt. Blind som man är...

Ikväll ska jag slå in julklappar.
har adventsstädat idag. Dammsugit,torkat golv,dammtorkat osv. Satt upp ljusstakar å sånt.
Behövligt kan jag säga... Höll på å svimma när jag kom hem igår,de såg ut som en bomb hade slagit ner..
Brukar se ut så när mamma vart barnvakt,hmm... :-P
Jaja,nu e de fint iaf...


Kommentarer
Postat av: Lottisen

Mäh Julmat ä ju mumma =O)

2007-12-03 @ 17:51:35
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Faster Anna

Hej på er!!! Kul att läsa.. Jag skulle önska att jag hade en blogg, men rapar ur mig det mesta på telefon till tåliga kompisar!!!

Hoppas vi hörs snart, kram Anna i Uppsala

2007-12-04 @ 21:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0