bullbak

Natten har gått över förväntan,inga kräkor alls. Sen sov vi ända till kvart över 8 i morse :-D INTE ofta dom sover så länge,mina små grisar :-)
Nu sover Liam middag,och jag å Neo har en deg på jäsning. Vi ska baka kanelbullar.
Ingen här hemma gillar saffran,så därför blir de vanliga bullar.
Ska ta fram granen ikväll å klä den oxå hade jag tänkt.
Ska se om Joxen orkar tömma akvariumet å köra hem skiten till mamma,för jag e SÅ less på det,å hon älskar ju fiskar,så hon ska ha det :-P ALDRIG mer ett akvarium säger jag,blää va tråkigt å göra rent. Speciellt när de ser likadant ut efter en vecka igen.
Ska bli skönt å bli av med det :-)

Ne,baka lite nu då. Kanske uppdaterar senare me bilder på våra mästerverk *tss*

Kommentarer
Postat av: IdaBus

Åh, vad gott med bullar! Slänger ni hit några? ;)

Hahaha. Står väl inte på förens jag håller på sådär jag med. :D
Får passa på att grina medans det inte är folk i närheten, då lär dom väl tycka man är helt konstig. Haha.
Stackars karlar, dom lär ju knappt veta vart dom ska ta vägen! :D

UL ja, näe vi ska nog inte ta reda på det faktiskt. Vill ha en överraskning tills allt är över, men på ett sätt så vill man ju ta reda på det, så man vet vad man kan köpa o inte köpa, men är såklart skoj vad det än blir för kön! =)

Kram!

2007-12-11 @ 16:46:35
URL: http://idabuskarleksbarn.blogg.se/
Postat av: Lottisen

mmm kanelbullar *dregglar*

2007-12-12 @ 07:56:43
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0