vagnshopping :-)

Idag har jag shoppat 2 vagnar. Till Jox stora förtret,ha ha.
Sålde ju Liams ligg/sittvagn igår,så jag köpte en scooter till honom.
En Grön å svart,tycker den e såå snygg,älskar färgen.
Jox tyckte den va ful,men nu har han ångrat sej lite ;-)
nu gick jag dock in på emmaljungas hemsida,å såg att dom nya 08:orna fanns i cammofärger.. Ahh shoot me.. ha ha.
Fast nu har jag lovat Joxen att detta va sista vagnarna vi köpte,så jag lär väl hålla de då ;-)

Sen köpte jag en vanlig syskonsitty,för våran andra syskonvagn ska säljas.
Kommer en tjej i helgen som ska köpa den.
Så onödigt att ha den ståendes bara,Neo vill ju nästan aldrig åka vagn nu,men de kan ju va bra me en sån sitty ifall att han e trött nån morgon då vi ska till dagis. Betalade bara 700:- för den,å för våran vagn får vi iaf 3500:-

Ska lägga in lite bilder på vagnen,å på min duktiga blivande 1-åring.
Bilderna på vagnen blev dock MYSKO.. ser ut som vagnen har mjäll eller nå..
Man ser färgen lite iaf :-)
Ska köpa vindskydd till oxå,de fanns tyvärr inte nåt kvar i samma färg på barnvagnsaffären,så får väl köpa ett svart,men de funkar ju de me :-)

image247

image248

Där syns de ju lite hur trappan blir oxå. Den ska dock målas en gång till,så tejpen sitter kvar :-P

Vingelpelle :-)
image249

Nu ska vi käka lite kvällsmat :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå,skit snygg vagn jue =).
Va duktig Liam är,de går FÖR fort,jag hänger inte me ;O).
Saknar er i massor...

2007-08-29 @ 21:07:21
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Maria

Vikken fin vagn =))
Söötis liam,va skoj att han går =)

2007-08-29 @ 21:22:06
Postat av: Lottisen

Fin vagn,Svart funkar till allt...

2007-08-29 @ 21:29:54
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0