tråååkväder

Usch va jag e trött på de här vädret :-( Så himla trist ju,man vill ju kunna sola å bada... Förra sommarn va de minsann fint när man satt höggravid å flåsa i värmen :-/

Idag fick jag iaf  sovmorron. Sov till halv elva,å när jag vaknade så sov båda ungarna middag. Neo hade somna i soffan,inte ofta han gör de nu för tiden.
Dom vaknade en liten stund efter att jag vaknat,så då fick Liam mat,sen åkte vi å handlade.
Hem å lagade lunch till oss,sen bara slappade vi ett tag.

Sen åkte vi ut till magnus å vicki,å va där i några timmar.
Alltid lika skoj å träffa dom,jag begriper inte att de inte blir oftare bara :-))
Neo å Tuva lekte massor,å Neo tjatade hela vägen hem om att han ville leka mer me Tuva,hi hi :-)

Snart ska jag å Becca ut å gå,sen blire bara å slappa tro jag!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Ut o gå? semester sa jag ;O)

2007-08-16 @ 20:13:14
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0