sommarväder

Gu vikket härligt väder de har vart idag. Vi har vart ute hela dagen,underbart.
På fm va katja å kidsen hit,vi satt ute å fikade,å ungarna lekte.
Sen gick Neo ner till Emil å Simon,som bor här nere. Kul att han får lite fler kompisar här i området :-)
Sen kom dom hit och lekte allihopa+Joakim,fredriks son,som e kusin me Emil å Simon :-)
Så de va fullt ös härute.
Erika,deras mamma va oxå hit,jättetrevlig tjej :-)
Jox tog me sej Liam å åkte å shoppade(!!!) Ja,hans mamma va me oxå så klart,ha ha.
Han kom iaf hem me en massa fina kläder. Trodde jag skulle svimma när han hade köpt 2
skjortor,ha ha,han brukar alltid gå i huvtröjor å sånt annars. Men han va såååå hot i dom skjortorna,yummie säger jag ;-)

Nu på kvällen har jag å Neo bakat pizza,sen har jag å Rebecca vart ute å gått en långpromenad :-)

Igår hade jag värsta städnojjan å städade typ hela dan. Skönt efteråt,men i morse när Jox vart uppe me ungarna så såg de typ likadant ut igen :-P
Sen va jag,Katja å Rebecca ut å gick på kvällen.

Nu ska jag kika lite på en film,sen blire sängen!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

mm vädret igår va kanon =O)

2007-08-24 @ 07:10:48
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0