Sommarland

Där har jag å Neo vart idag :-)
Mamma ringde igår å sa att dom skulle dit,så vi hängde på.
Kul att göra nåt med bara Neo :-)))

Vi hade fint väder halva dagen,då va de jätteskoj. Neo kom till paradiset när han hittade ett bollhav *S*
Gick inte å få honom därifrån,hi hi.
Sen va även hoppborgen en favorit hos honom.
Badade lite,men de va så kallt så de sved i fötterna när man klev i,aaah *badkruka*
Neo å Robin dom badade iaf.
Sen åkte vi lilla berg och dalbanan,å nån annan karusell.
Vi har haft de jätteroligt :-)
Mellan 16-18 blev de mindre mysigt väder. Blåste kallt å småregnade,jag va helt blå om armarna,ha ha. Hade ingen extra tröja me mej. Smarta jag :-P
Neo fick sitta i vagnen å mysa me en filt mellan aktiviteterna då. Sen hoppade ju han sej varm :-D

Liam å Joxen har vart å hälsat på nån jobbarkompis till Joxen i Ornäs :-)
Hans dotter hade pussat massor på Liam,hi hi.

Liam e vaken än,för han hade somnat på väg hem från ornäs.

Tror jag ska cykla lite snart,dags att röra på fläsket,har blivit alles för mycke onyttigt denna semester.
Dags att ta tag i de igen,innan man går upp en massa kilon som man lyckades gå ner av cambridge..
Gick ju ner nästan 11,å har gått upp 4 *mutter* Iofs är ju 2 kilon vatten sägs de.. Men ändå,de e på tok åt fel håll!

Sen blire ett bad å en bok. Är ff genomfrusen känns de som!
Ska gå ner å mysa me Liam å Joxen i soffan!

Kommentarer
Postat av: veronica

oo skojj med sommarland.=))

2007-08-15 @ 21:24:07
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0