Soft dag :-)

Min tur me sovmorron i morse. Sååå skönt ;-)
När jag vaknade så hade jag fått ett sms av Becca,som frågade om vi skulle me upp å bada häruppe i sjön.
De ville vi,så vi käkade lite,så gick vi dit.
Joxen skulle lämna in bilen på felsökningsgrejs,ABS:en funkar inte. MEn dom hittade inte felet,så den lär in igen,aaah. HATA bilar =/
Iaf så va de jätteskoj för killarna å bada. Dom badade tills dom va blåa bokstavligt talat *S*
Linda Daniel å Abbe kom oxå upp en sväng,skoj :-)
Gick hem å käkade lite,sen gick vi till Rebecca en sväng igen,så Neo å Elias fick leka lite.
När vi kom hem vare bolibompadags å sen sängen.
Nu sover bägge killarna,å jag ska till å måla trappan igen. 3:e gången,har ju kommit av mej helt me de där. Jag får mina ryck sådär me jämna mellanrum,då vill jag fixa å greja me allt,sen rätt va de är så tröttnar jag. Oftast när jag e mitt uppe i nånting,ha ha.
Men nu vill jag ha de klart,så jag får allt skärpa mej ;-)
Skulle egentligen ta en promenix me becca,men vi ska ta de i morrn i stället!
Nä,måla lite nu då!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

oftast ha ja mens när ja drar igång nånting, sen försvinner mensen o även min lust att fortsätta *fniss*

2007-08-15 @ 09:18:53
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0