slö dag

Idag har vi inte gjort mycke. Jag gick upp me kidsen i morse. Liam va supergnällig,så han somna om efter en liten stund bara. Dom är genomförkylda bägge 2 nu,stackarna. Neo e pigg ändå,men Liam har vart jättegnällig hela dagen. Va lite varm nu på kvällen,så han fick alvedon innan han somnade. Har vaknat ett par gånger å vart täppt i näsan.
Både jag,Neo och Liam sov middag,å vaknade inte förrän 14.. Kändes som man sov bort hela dagen :-P
Men de va skönt.
Så mysigt,för Neo vill sova middag brevid en,tror han tycker de e mysigt oxå,för han har sovit middag nästan varje dag senaste veckan. Liam somnar absolut inte brevid,utan han vill somna i sin säng :-P

Va å handlade lite på em,sen åkte Jox å min pappa å hämtade nya madrasserna till våran säng.
Tyckte dom va så himla sköna när vi provade dom på PK's,men nu när vi fick hem dom så kändes dom stenhårda :-S Får se hur min rygg mår i morron.... Dom kanske blir mjukare om man ligger in dom..?
I hope so.... Innan Liam flyttade in i eget rum,så hade vi ju en extrasäng inne där. Den va ganska hård,å när jag sov i den så kunde jag knappt komma ur sängen på morgonen...

Vi skulle kolla på film nu egentligen,men jag orkade inte... The bourne ultimatum.. Heter den så tro?
Inget för mej iaf,gillar inte dom där filmerna :-P

Jag å Becca tog en långpromenix nu på kvällen. Hade iiingen lust först,va så kallt ju,ha ha. MEn de va skönt när man gått ett tag :-)

Nu blir de sängen snart,känns som de kommer bli en dryg natt!!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag har träningsvärk i rövva

2007-08-27 @ 23:37:05
Postat av: Lottisen

Stackrarna.. barnen alltså =O) genom förkylda,inte kul!

2007-08-28 @ 07:17:20
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: jeppe

ligger in dom..?
rolig mening haha

2007-08-31 @ 00:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0