najsig dag :-)

Idag sov jag till halv ett,ha ha... inte ofta man sover så länge nu för tiden :-)
Fixade iordning lunch till oss,sen gick jag å kidsen hem till Rebecca å co. Neo å Elias badade i poolen,å vi babblade massor,som vanligt,hi hi :-)
Joxen va hemma å städade här,så de va så fint när vi kom hem :-))
Åkte å handlade lite,sen klippte jag gräset när vi kom hem,å fixade mat.

Sen nu på kvällen har jag å Rebecca kolla film å käka en massa götta :-)) Skitskoj!!

Igår va vi hem till Maria å Nicke å fikade på fm. Sen hem till Linda å Danile å Abbe på em/kvällen. Gjorde köttfärspaj å sallad. Mumma värre :-)
Häääärligt me semester,hi hi :-D

På lördag blire party! Jag,Rebecca å Linda ska hem till Malin F på fest :-)
Joxen ska ut med jobbet,så mamma ska va barnvakt!

Nu blire å surfa lite,sen sussa. Min tur å gå upp i morrn :-P

Nattinatt!!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

skönt o sova =O)

2007-08-10 @ 07:43:37
URL: http://lottisen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0