Måste bara...

Lägga in några bilder på mina underbaringar :-D

image241

image242

Liam jätteglad,ha ha
image243

Becca å Liam

image244

Coolingarna

image245

Nu lär jag sluta,för Becca å pär kommer strax,vi ska spela lite spel,SKOJ :-D


23.52

nu har Becca å Pär gått hem. Vi har spelat lika par leka bäst,å käka en massa godis å skrattat,hi hi. Skitskoj har vi haft :-)))
Båda ungarna e vakna nu,Neo håller på å blir sjuk,han får sån där otäck krupphosta när de är nåt på G. Låter som en skällande hund typ :-(
Usch de som har vart såååå skönt nu under sommarn när dom hållt sej friska.. Men nu drar de väl igång igen när dagis börjar osv...
Vill mysa me min darling lite,så jag hoppas dom somnar snart...
Tack Becca å Pär för en supertrevlig kväll :-))))

Kommentarer
Postat av: Nagge

SÖTA killar! ;)

2007-08-24 @ 20:45:01
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Becca

Gu va snabb du va att skriva!! Tack själv för en supertrevlig kväll!! Ha så mysigt nu ;) hihi

2007-08-24 @ 23:59:34
Postat av: veronica

sötiskillarna.=)

2007-08-25 @ 18:14:00
URL: http://supervejron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0