måndag

Usch nu är de bara 2 veckor kvar på semestern... Eller ja,Jox börjar ju jobba då,jag ska ju bara jobba extra å så.. Men de e sååååå skönt å ha honom hemma ju. My BIG love....

Idag ska jag sova hos syster. Vi ska ha myskväll me film,tacos å allt som hör till.
Hon behöver muntras upp lite,efter allt som hon vart med om.
Idioter finns de gott om,så mycket kan jag säga *arg*

Igår va vi ner på barnens dag en sväng,men de va då inte mycke å se.
Sen åkte Joxen å Liam hem till farmor å farfar å kolla fotboll.
Jag å Neo gick hem till Rebecca å blev bjudna på blåbärspaj å vaniljsås. Gött värre :-)
Neo å Elias lekte massor som vanligt :-D
Gick hem vid 18-tiden,då blev de bolibompa å kvällsmat.

Sen kom Dom andra grabbsen hem,lagomt när de va läggdags för både Neo å Liam.
Skulle ut å gå me Rebecca å Tina,men hade sån hemsk huvudvärk,så jag skippade de.
Hade ont i huvet HELA dagen igår :-(
Sen kollade jag på nyaste beck,den svaga länken,den va riktigt bra tyckte jag :-)

Liam går en massa nu. Han e såååå duktig juh *mallgroda*
Ska gå ner å mysa lite me Neo medans Liam sover middag. Sen ska jag å Rebecca gå me ungarna till nån lekpark :-)
Joxen ska besikta bilen.

Kommentarer
Postat av: Lottisen

Vanlijsås, mmmmmmmmmmmmm!

2007-08-20 @ 12:38:59
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Becca

Tack för idag!! :-) Hoppas du har trevligt hos systeryster

2007-08-20 @ 22:48:35
Postat av: Soya

Tackar gumms!

2007-08-21 @ 22:34:41
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0