kräftskiva

Idag ska vi på kräftskiva i stefans stuga i valsan. Kommer nog bli skitkul tror jag,va en massa folk som skulle komma va jag fatta de som :-))
Vi får skjuts både dit å hem,så de e skönt,jag gillar inte att sova borta när man festat :-P
Kidsen ska va hos farmor å farfar :-)
Lite nervös e jag för de e första gången som Liam sover borta...
Annars har ju mamma sett efter honom ett par gånger,men då har han ju ändå sovit hemma..
Jaja,nån gång ska va den första,å de kommer säkert gå jättebra :-)
Nu lär jag fixa iordning mej!
Byebye


01.02
Nu har vi äääntligen kommit hem från en riktig fyllekväll.
Alla va fulla utom jag å Sofia som ammar,ha ha.
Jag drack en öl sen pallade jag inte mer.
Kunde nog inte riktigt slappna av,för de kändes så jobbigt att lämna kidsen.
I skrivande stund så sitter joxen på toa å spyr som en räv...
Ska gå ner å ge han vatten för han sitter å vrålar :-P

Här kommer lite kort från kvällen:

Började städat å fint när vi satt å käkade ;-)
image215

image216

image217

image218

image219

image220

image221

Nu börjar festen komma igång:

Jeppe i sitt esse,ha ha
image222

Martin röker vattenpipa
image223

Jox å Stefan har bastat och badat... sen dansar(?) dom
image224

image225

image226

Jeppe sjunger för Emma,som ser måttligt road ut,ha ha
image227

image228

Jox somna bakom dasset,så här hittade jag å Sofia honom
image229

Sen fick vi med honom en liten bit
image230

Ha ha ja va ska man säga... Fylleslag av värsta sort *s*
Jox va nog den som blev fullast,har aldrig sett honom så här full..
Nu e han inne å pjukar igen. Han blir förvisad till nedervåningen inatt,för jag vill då inte ha nå spyor i sängen ;-)
Nu ska jag gå å nanna,e sååååå trött å frusen!
Så längtar jag såååååå efter våra små troll. Tänk att man kan älska dom så fruktansvärt mycket,att de riktigt värker i en när dom inte är här!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nagge

Haha, ja fylleslag var namnet! Kommer å tänka på när Henrik kom hem från sin svensexa. Låg på golvet å var helt borta! =D

2007-08-18 @ 08:47:28
URL: http://ronyaponya.blogg.se
Postat av: Monica

Hej!Skoj att läsa om er kväll,och skoj att se bilder,känns lite som att man var med...Vilka är det på bilderna?
Mvh Monica

2007-08-18 @ 11:52:25
Postat av: Soya

Oj vilken fest :)

2007-08-19 @ 12:50:50
URL: http://abstinence.blogg.se
Postat av: Stefan

Hej! Vilka bilder :)
Kul att ni kunde komma. Kanske blev lite för mycket alkohol. Bra att du kan fylla Jox minnesluckor med bildbevis :P
Ha det fint!

2007-08-22 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0