kräftor å pannkaka

Aaah va mätt jag är. Daniel,Linda å Abbe har vart här å käkat kräftor med oss. Men efter kräftorna så va vi ff hungriga,så vi gräddade lite pannkakor oxå,ha ha.
Nu e jag så mätt så jag har ont i magen :-P

Annars idag,så har vi vart på kupan en sväng. Ville köpa nå nytt till i morrn,men de e ju störtomöjligt när man har barnen me sej. Liam klättrar ur vagnen fast han sitter fastspänd,å Neo springer runt,runt...
Så ska ta en sväng me Linda i morrn fm i stället.
Va till systemet å handlade lite till i möru oxå. Vin å cider till mej,å öl till Joxen.

Jocke lovade mej å sätta upp spegeln ovanför byrån i sovrummet idag+sätta upp listerna som ff inte kommit upp. MEn de blev så klart inte av :-P
Får han allt fixa i morrn,för nu VILL jag ha helt klart därinne :-)

Nu ska jag surfa lite,sen blire å krypa ner i sängen å läsa :-))


Kommentarer
Postat av: Jeanette

åååh gott me pannkakor!!! idag skulle du ut va, ta me kameran *fniss*

2007-08-11 @ 11:06:56
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0