jobbat

Kom hem från jobbet för en stund sen. Hade IIIINGEN lust att jobba alls idag,men de gick bra bara jag kom dit.
Har vart ensam me killarna ända tills jag åkte till jobbet. Vi har bara vart hemma å tagit de lugnt. Vart ute å lekt lite å så.
Liam har blivit helgalen i att åka rutchkana. Klättrar upp för nästan hela själv! Den ungen e sjövild,han klättrar på ALLT! Tror inte de dröjer förrän han kan gå. Han står helt själv,och går när man håller i han i en hand. Så himla duktig min lilla fis. Fattar inte att han fyller ett år om en månad!!!!! Han kom ju lixom nyss :-)

I morrn ska vi leka me Rebecca å Elias. Neo tjatar om Elias jämt,han tycker de e så kul å leka me honom,hi hi.
Få se va vi hittar på då,hoppas de e fint väder!

Vi har 2 igelkottar på våran gård. Skitsöta e dom :-)) Har bara sett en förut,men igår va de 2 st som knata runt här ute. hoppas dom får bebisar,hi hi :-D

Nu ska jag gå å sussa!
Natti!!

Kommentarer
Postat av: Nina

Kommer gärna och kollar in din trapp när den är klar, haha!!

2007-08-02 @ 12:52:27
URL: http://kosmo06.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag tror det är vår igelkott som flyttat till dig ;-) Vi hade en under altan länge men den har försvunnit nu... Trivs väll bättre där då :-) hihi

2007-08-02 @ 22:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0