crap

Man kan då inte tro att jag e utbildad bagare.
Skulle va duktig idag tänkte jag,å baka lite inför helgen då Liam fyller år.
Börja med att jag lyckades göra hårda äckliga bullar som vägrade jäsa.
Sen skulle jag göra syltkakor,som rann ut över hela plåten. Grr.
Sen gjorde jag muffins. Dom har jag inte vågat testa,de e väl nå fel på dom me förstår jag :-P
Får skicka Joxen till affären i morrn å handla bullar å skit,hmpfff...

Idag då...
Va hemma hos Rebecca å Elias på fm. Kidsen lekte(bråka mest,ha ha) sen käka vi lunch där :-)
Va ute å gick en sväng,för jag vaktade hundarna lite idag åt grannarna.

Åkte å handlade.
Hem å bakade,grr..
Va ute å gick me Becca å Katja.
Sen har de inte hänt så mycke mer..

Katja ska förresten köpa tvillingvagnen som jag köpte igår *asg*
Jag klarar inte av å sälja våran jogger iaf,ha ha... Den e ju så förbaskat skön å köra... Å ungarna sitter jättebra i den...
Så tänker behålla den över vintern iaf...
Vel-maja nummer ett.. Jox skulle slita sitt hår om han hade nåt... ;-)
Nå ja,no harm done,Katja skulle ju köpa den för samma pris som jag köpte den för igår så *fniss*

Liam har drygat sej halva kvällen,han somna precis... Fattar inte,han har gjort så här flera nätter nu...
Verkar som han vill ha närhet...

Lägger in lite bilder på 2 kladdiga busar :-)

Mumsmums-ätning

image250

image251

image252

image253

Neo är inte den lättaste att få me på bild nu för tiden.. Därför blir de flest inlagt på Liam... Känns lite orättvist ju :-P

Nu ska jag nanna...
Natti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha åh va kladdigt *fniss*

2007-08-31 @ 06:50:29
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: veronica

jobbigt med all bakning.
Saknar er..kram

2007-08-31 @ 09:37:38
Postat av: Linda

haha,va gött de ser ut ;O).
Ja,vi kommer gärna på lördag om vi får?
Jag jobbar till 15 så efter de passar de oss =).
Kraum å pyss...

2007-08-31 @ 12:42:21
URL: http://lindaluu.blogg.se
Postat av: Vicki

vilka härliga bilder på barnen! mumsfillibabba.. ett år de är fn inte klokt , hur kan de gå så fort? bullarna va säkert goda kram på dej bagarbritta

2007-08-31 @ 20:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0