blåtira

Idag när jag vaknade hade jag skitont i ena ögat. Va lite svullen igår å hade ont oxå,men värre idag. Sen ser jag att jag e helt lila runt ögat...? Ser ut som jag målat mej me lila ögonskugga runt ena ögat. Snyggt va??? Ahh...
Kul om de blir värre,jag som ska jobba hela helgen,ha ha.
Har inte den blekaste om vad jag gjort heller,men har nå svagt minne av att Liam slagit till mej,så förmodligen har han gjort de när vi sovit. Ingen aning. Skönt e de då inte iaf...

Idag har vi vart hemma hos Rebecca å co. Jätteskoj som vanligt :-)
Elias å Neo har lekt en massa,å jag å rebecca har babblat :-)) Liam busade runt hela tiden,han e som en virvelvind,hi hi :-)

Sen gick vi hem vid 3-tiden för Liam blev så himla trött. Hann inte mer än innanför dörren innan han somnade. Han fick sova en halvtimme bara,för annars blir han omöjlig å få i säng om han sover för länge.


När Joxen kom hem så fick kidsen bada lite,sen kom pappa å Marie hit å hälsade på.

Neo fick en massa filmer,bla mumin (som han älskar,och jag HATAR,ha ha) Jeanette va säger du om MUUUUMIN?? ha ha

Han blev glad iaf :-P

Han skulle kolla på de på en gång,så han fick kolla på sitt rum,å somnade framför teven :-)


Nu på kvällen har jag målat trappan för 2:a gången. Orkade aldrig göra de här om dagen när jag skrev att jag skulle de :-P

I morrn ska jag jobba 16-22.30... Har ingen lust alls,känns verkligen segt å jobba nu... gruvar mej tills man ska börja på riktigt sen,huuu... Jaja,den dagen den sorgen :-P

Ska bli så skönt å få 4 veckor ledigt tillsammans sen. Jobbar ju helgen nu bara,sen så :-))

Nä,nu ska jag duscha,sen blire sängen!

baibai


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Å DE VA MUMIN!!
(eller liknande) så ramla vi i buskarna haha

2007-08-03 @ 15:18:36
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0