tandläkaren

Idag har Neo varit till tandis. Gick superbra,tänderna såg jättefina ut,och han va superduktig att gapa :-)
Påsk kärring på dagis var han oxå,men de va ett himla liv innan jag fick iordning honom (som väntat :-P)
Gick bra att måla honom. Ända tills han fick titta sej i spegeln. Då griiiiina han å skrek att sådär ville han inte se ut *s* Lite kul så här i efterhand iaf,ha ha.. De gick ju bra efter att jag förklarat för honom att alla barn på dagis kommer se ut så.. Å de gjorde dom ju då vi kom dit oxå.. Så då vart han nöjd. :-)

Sen har Petra vart här i flera timmar å umgåtts me mej och Liam. Vi babbla i flera timmar. Liam tyckte vi va så tråkiga,så han somnade i mitt knä *s*

Pappa och Marie kom hit på eftermiddagen,och lämnade ett påskägg till Neo,maaaaassa candy i de,så nu kommer han väl äta tills de bubblar ur öronen :-) Jaja,de e ju bara påsk en gång om året ;-)

Dom ringde från jobbet idag oxå. Frågade om jag kunde jobba på lördag. Kunde jag ju inte,vi ska ju till svärmor då.. Tyfniskt.. Hade velat jobba lite ju.. men men bara å hoppas att dom ringer snart igen :-)
Nu ska jag kiak lite på en film jag har laddat hem.. Alla andra sover här,bara jag som e vaken..

Najti!

Kommentarer
Postat av: veronica

oo vad duktig han var hos tandläkarn.
Ja det var synd att du inte kunde följa men en annan gång kanske...pössa på

2007-04-05 @ 23:19:26
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

haha börja han gråta stackarn, precis som Netti gjorde när hon va liten då ja hade klippt henne! men ja kunde ju inte säga att alla såg ut så i skolan haha för de fanns de då ingen som gjorde haha!

2007-04-06 @ 08:48:58
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Jeanette

hahaha lotta rolig =P

2007-04-06 @ 14:52:51
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0