Stackars darling

Idag kom älskling hem från jobbet med ond rygg. Han ska till ryggakuten kl halv 4. Eländig rygg han har.
Han e å hämtar Neo nu iaf.
Vi hade så mysigt här,jag å Neo och Liam innan dagis. Dom e såååå goa mina ungar :-D Neo babblade om "vitslippor" hela vägen till dagis,ha ha. De kryllar me vitsippor här,å han e impad. Blåsippor kallar han för "blåa vitslippor" *s*  Jag å Liam somnade vid 10-tiden å skulle sova lite middag. Liam sover än. Trött kille :-)
Han lär väl vakna snart,å vara superduperhungrig,för han har ju sovit över lunchen för längesen. Ammade honom visserligen lite innan vi somnade... men ändå :-)

Häääärligt väder är de ute oxå. Hoppas de blir lika i morrn,för då ska vi grilla me Linda och Daniel å Abbe :-)
Om de va fult väder så ska vi va hemma hos dom å käka tacos då visserligen,å de e ju med kanongott,hi hi :-)
Kul ska de bli i vilket fall :-)
Jeanette kommer hit i morrn fm oxå. Vi ska göra henne vacker (förhoppningsvis ;-) i håret. Slingor ska de bli :-)
Kul,jag har inte sett henne på evigheter heller!
Åh,nu ska jag gå å mysa me Neo,hör dom utanför nu :-)))

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha ja idag kommer ja. spännande spännande!

2007-04-27 @ 06:41:48
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0