Shopping... lr INTE

Idag skulle ju jag å Linda shoppa.
Dumpa av Neo hos min mormor,Liam tog vi med oss.
Sprang runt på kupolen i flera timmar... å hittade.... En bh...
Trökigt värre,ååååh...
Linda hittade iaf 2 fina topar.
Hon var tvungen att åka vid ett,för D skulle jobba. Då kom Jox till kupan i stället,han kompade och gick lite tidigare.
Såååå kul att gå på kupolen me honom,hmm... Han gnällde att han va hungrig,Liam gnällde för att han va trött.
Märks att dom e karlar alltså!
Till slut gav jag upp. Tråkmånsar!
I morrn har Jox tagit ledigt,så då ska jag dit igen. UTAN både Jox och ungar!!!
Hittar jag inget då,så tänker jag INTE gå ut,för då har jag inge fint å ha på mej. Suuuur e jag,bah!

Linda å Abbe kom iaf hit å hälsade på en stund. Snacka om att dom e tripp,trapp och trull våra små troll *fniss*
Neo ska "uppfostra" Albin,å sen e Albin på Liam,ha ha. Gullungar e va dom är :-) :-)
Så åkte jag å Linda å Abbe å handlade en sväng.

Nyss skulle jag å Joxen se på film.. Men jag somnade bara nån minut in i filmen,såååå I give up,jag ska gå å sova i stället.
Liam e så dryg på nätterna,så man e ett vrak på dagarna ju.
Vaknar mitt i natten å vägrar somna om. Ligger å bökar å vänder sej¨å gnäller..
Skulle tro att han har ont i munnen. En tand har ju kommit upp,men de e en till på g för han e alles svullen.

Imorrn ärre utvecklingssamtal på Neos dagis.
Få se hur de går,han har ju knappt vart där på hela vintern lixom...

Nä,nu blire sängen!
 Bai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0