påskafton

Idag har vi vart hemma hos svärmor hela dagen. Kom dit vid 12,å åkte hem vid 19-tiden :-)
Supermysigt som vanligt att vara där. God mat,å bara umgås å ha mysigt. We like :-))
Neo å Samuel har lekt jättesnällt idag,förutom ett par tjuvnyp,hi hi.
Liam har vart jättebusig :-))
Å jag har faktiskt druckit lite vin. Såååååå gott va de!!! Fast jag kände av de nästan direkt,så de märks att man inte druckit på ett tag.. ha ha

Ungarna somnade så fort vi kom hem,dom va helt slut :-)

Oooh nästa helg ska jag ut. Wohoo,va skoj :-D
Jag å Linda ska först på fest hos Vejron,sen blire krogen :-)
Få se om Folkerud skulle me oxå,men hon skulle va nykter,för hon kör cambridge.
Håll tummarna på att ungarna inte blir sjuka den här gången e ni bussiga :-))
Jag å Linda ska ut å shoppa kläder på måndag,sen hoppas jag på att få sätta i löshår,antingen onsdag eller torsdag :-))))
Önskar att min darling kunde följa oxå,men de får bli när Liam blir större.

De va allt för i kväll I belive :-P

Älskar min underbara family!!

Kommentarer
Postat av: veronica

III ja PARTY PARTY
Härligt att du får din hårförläning.=))

2007-04-08 @ 09:15:46
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lottisen

Håller tummarna åt dig ja me =O)

2007-04-08 @ 19:33:24
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Fick smsét. Glömde svara bara :P Har tagit ledigt för hans fest å allt. Puss

2007-04-09 @ 19:46:04
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0