Lyckad shopping :-)

Yes,igår va jag å Linda och Flatis (fredrik) till kupolen igen. Å abbe va oxå med,sötungen :-)
Å igår fick jag iaf shoppa lite. Hittade en svart och vit tunika,me svarta leggins till.. sen en svart kortärmad top,och ett skärp :-)
Sååå skönt att gå utan barn! Ja utan mina barn då,Albin satt hur snällt som helst i vagnen :-)

Iiih Jox mamma ringde för ett tag sen å berätta att löshåret kommit. Så i morrn ska vi sätta i de,tjohoo :-D
Håll tummarna att de blir fiiiiint nu då :-)))

Neo är på dagis,Liam sover,och jox jobbar.
Jag sitter å käkar lunch. Wookgrönsaker,och laxfile :-)
Tänkte jag skulle få tag på pappa å höra om han ville hämta Neo,och ha honom i ett par timmar,för jag e sååååå trött. Skulle vara skönt att sussa en timme lr så. Liam har hållt mej vaken halva natten. Andra natten utan amning nu. Första natten gick ganska bra,han fick vatten när han vaknade,sen knölade han en stund,och grina lite innan han somnade om. Men inatt va de INTE kul.. Vet inte hur länge han höll på. Sen vaknade Neo strax efter 6 i morse :-(

Har iaf pumpat ur en del inför helgen nu,OM de skulle bli kris här hemma,då jag e ute å partar...
De tror jag ju inte att de blir,men då kan jag iaf känna mej lite lugnare,när jag vet att de finns i frysen :-P
Han dricker ju ur flaska nu,bara de att välling vill han inte ha. Så de e bara å pumpa å se glad ut då...

nä..ringa papi igen då...


16.01

Pappa gick å hämtade Neo,så jag fick sova i nån timme. Skööööönt värre :-)
Vaknade av att Liam låg å bajjade så de small,hmm.. ha ha
han är så myyyysig min lilla knubbegubbe. Goooooooos *älska*
Snart kommer mina andra älsklingar hem oxå. Jox hämtar upp Neo nu efter jobbet. Jag saknar dom :-)

23.36

Snacka om att Liam varit ett matvrak idag.
tidig morgon (typ 6) amning
8.00 gröt
12.00lunch (en stor burk)
amning på em (en slurk här och där,ha ha)
16.30 middag (stor burk)
19.00gröt

Alltså ett helt mål till utbytt då,han brukar annars bara äta riktig mat vid lunch.
Sen äter han ju inget på nätterna heller nu.
Verkar som att de är färdigammat snart. Skulle ju vara skönt om de gick av sej självt.
Har lagat lite mat åt honom nu på kvällen,som han ska få i morgon. Hoppas han gillar de nu då. De sista jag lagade spydde han rätt ut av,hmm.. Fast jag tror de var för att de va bitar av morot i som inte blev riktigt mixade. Han e väl lika kräsen som sin bror :-P

Gör väl samma lista som Nagge å Vejron då :-)

Höger- eller vänsterhänt:höger
Humör just nu: trötter
Favoritgodis just nu: naturgodis (paranötter me choklad)
Kläder just nu:Röda pyjamasbrallor med vita prickar på,rött von dutchlinne
Musik just nu:heeeeeelt tyst *njuter*
Sommarplaner: De enda jag vet so far är kolmården :-)
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du nåt instrument: ha ha.. nä
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Vem är viktigast för dig: min familj 
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: JA
Snarkar du: Enligt Jox ja,enligt mej nej ;-)
Stjärntecken: vädur
Äckligaste insekten: tycker alla insekter e äckliga,men har fobi för spindlar!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? bli osynlig kanske :-)
Vad vill du jobba som? barnmorska
Stökigt eller välstädat? Välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Never
Gillar du att sjunga? Ja,när jag å Neo sjunger. Hur de sen låter vill jag ej veta.. ha ha
Anser du att du är stark? njae...?
Vad gör du om du får hicka? Stoppar upp tungan i gommen. Prova,de hjälper :-)
Vad längtar du mest efter just nu? Just nu? Sängen faktiskt...

Natti!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

ååh, du måste ta kort på dig själv o lägga ut när du satt i håret!!!! snälla!

2007-04-11 @ 13:07:07
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: tete

håller tummen för håret då! vill också se bild sen när det är färdigt ;-)

2007-04-11 @ 19:58:43
URL: http://tetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0