latmask

Neo är på dagis,Liam sover. Jag skulle städa,men nu har jag suttit här en timme,ända sen han somnade... Hmm,shame on me :-)
Jäjä,jag hinner me de oxå...
Ska åka å handla sen när Jocke kommer hem.
Börjar bli tomt i skåpen..
Tycker man handlar jämt,usch trökigt!
Ska handla lite ägg¨å fjädrar å sånt så Neo får hänga i påskris tänkte jag :-)
I morrn ska dom vara påsk kärringar på dagis. Ska bli skoj å se hur DE går.. Neo gillar inte sånt dära,klä ut sej å hålla på. Tror han tycker de e lite skämmigt.
Han e som Jox,han e oxå ganska booring när de gäller såna grejer. Släpp loss vettja *fniss*

På fredag fyller min lillebror år,så då ska vi dit och gratta. Sen på lördag ska vi hem till Jockes mamma på påskmiddag. Neo har tjatat om farmor hela veckan,hi hi.
Nä,om man skulle göra ett ryck då...

Bajbaj!

21.12

Nu så har jag äntligen städat lite... Lagt på påskdukar å hängt upp en påsk kärring till å me. Men glömde köpa fjädrar å grejs till påskriset. Tyfniskt.
Va ju å handlade idag. Träffade Vicki å Tuva :-) Ååå va fin hon är Vicki,jag är sååå avis,vill oxå börja me cambridge.. Jaaa jag vet att jag tjatar om de,men jag vill verkligen börja :-P

Lagade mat när vi kom hem,myste lite me killarna,å Neo fick se bompa. Sen var de sängdags för dom.
Liam va seg å få i säng,busunge. Han e sååå busig,ha ha. Han kommer man få jaga sen alltså.
Neo har aldrig vart nå "rivig" av sej. Har inte ens behövt haft nå spärrar å så på varken lådor eller skåp.
Men Liam kommer bli en riktig rivars alltså,de märks redan nu.
Tänk att dom e så olika i sättet,men lika som blåbär i utseendet.
Mina fina prinsar :-)))) Älskar dom sååååååå!!

Skulle ju ringa Vicki nu på kvällen,å tala lite skit. Men telefonen e urladdad,å jag hittar den inte nånstans... Hmm,bådar inte gott kan jag säga.. Den förra slängde ju Neo i toan...
Så sorry Vicki,jag får ringa dej i morrn (om jag hittar den,hmm)

Nä nu ska jag gå ner å duscha... Bai!

Kommentarer
Postat av: Lottisen

mmm handla handla handla, ja tycker inte man gör annat, undra vem som äter upp vår mat ;O)

2007-04-04 @ 13:40:29
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: veronica

hejja hejja med städningen...pössa på

2007-04-04 @ 13:46:28
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: vicki

städa... de vet jag ej när jag gjorde sist..Får skylla på att ungarna är sjuka. Ska försöka ringa dej ikväll , skönt att bara få snacka lite skit. Ha de gott , kramiz

2007-04-04 @ 18:24:22
Postat av: Rouaa

Tack... Hm kan kolla lite runt och så. Nej inga planer på att komma upp vad jag vet. Mike jobbar för fullt och förhoppningsvis kommer jag det med. tyvärr.

kram

2007-04-04 @ 19:14:43
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0