grillning

Aah i morse vaknade Liam kl 5. Då hade han även bökat typ hela natten. Drygt värre. Jox gick iaf upp me honom. Jag sov till 8 ungefär,då kom Frida hit me en klänning till mej. Hon hade fått fel strl när hon beställde,men den passade mej,så då köpte jag den av henne :-) Present till Jox hade hon med sej oxå,ett jättecollt ölglas :-) Hon e så gullig :-))

Sen kom Jeanette hit,så fixade vi håret på henne. Hon blev så fin så :-) Ska göra de igen nån dag,så hon får de lite ljusare. Sen skjutsade vi hem henne,och sen till kvantum å handlade.

Hem å fixa i ordning sallad å grejs. En kladdkaka gjorde jag oxå.
Sen kom Linda Daniel å Abbe. Vi har haft de supernajs. Abbe å Neo har lekt å haft så roligt. Neo ville följa me dom hem,han tjatade bra länge efter att dom hade gått,hi hi. Linda ska upp 6 å jobba i morrn,så de blev en tidig kväll synd nog. Men vi lär göra om de SNART :-)))

Lite bilder från ikväll då

Söta Neo å Abbe :-))

image97

image98

image99


Å sen Linda från sin allra vackraste sida *LOL* *LOL* *LOL*

image100

I am to sexy for my cykelhjälm... haha ha ha ha
image101

Visst är jag snäll?? Ha ha

Nu ska jag kolla på greys!!
Baibai

Kommentarer
Postat av: Linda

AJ WILL KILL YOU...fy f-n vilka fula kort på mig du har satt in.Du får igen snart vettu ;O).

Tack för en super rolig kväll,pyss,pyss...

2007-04-28 @ 05:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0