ganska tråkig dag.

Fick sovmorgon idag iaf. Gick upp vid halv elva ungefär. Skönt å sova :-)
Igår va Neo vaken ända till halv elva. Vi myste å busade och åt glass å tittade på teve. HAr börjat med att han får vara uppe så länge han vill (nästan :-P) på lördagar. De är så mysigt,å han blir så mallig när han får vara uppe länge :-)
Sen kollade jag å darling på spiderman,längesen man såg den :-) Blir 2:an idag,den ska vi med se.

Annars har jag rensat massor här hemma idag. Mest i våran skrubb nere,den va ju katastrof milt sagt. Så nu e alla vinterkläder,åkpåsar osv inpackade i plastsäckar å kartonger,och utburna i förrådet.
HAr lite kvar inne bara,som jag inte hunnit tvätta,bla annat Liams overaller+en utav Neos. De ska jag tvätta i morrn,sen ska de oxå ut i förrådet.
Höll på å få hjärtsnörp gånger 2 idag.
FÖrsta gången när jag va ute i förrådet å rotade. Kröp de fram världens fetingspindel ur en kartong med skor som inte varit riktigt stängd. Sen gick inte jag in där nå mer,uuusch!
Andra gången var när jag skulle sätta igång en tvättmaskin. Tvättbollen som man har tvättmedel i hade åkt ner på golvet,å när jag skulle ta upp den så va de en stooooor spindel innuti den,fy XXX säger jag. ÄCKLIGA kryp alltså. De bara kryllar av dom här. Inne har jag dock bara sett en,men ute ser man heeela tiden. Undra om jag nånsin kommer vänja mej? Jag tvivlar ju =(

Sen har vi även vart upp å kollat på lokalen som vi ska ha festen i. Den va jättefin :-) Stor och rymlig,2 toaletter,varav en med bastu :-)) De kommer bli kanon!! :-))))
Ska försöka komma iväg i morrn och köpa Joxens present oxå. Sen ska jag ju sätta i mer hår nu i veckan,de blev ju aldri av förra. Å så på tisdag ska jag till jobbet å inventera. 17-24,kul tid.. ha ha..
Sen ska de även inhandlas en massa till festen. Tårtan beställde vi igår. Spriten e klar. Så de e mat å snacks å lite sånt som ska handlas :-)


00.35

Nu blire snart sängen. Jag å darling har kika på spiderman 2 å käkat lite candy :-)
Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha du o dina spindlar- =P

2007-04-29 @ 20:54:25
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/
Postat av: Lottisen

Usch ja hatar oxå de där äckliga små krypen... skriker o härjar när ja nästan vart i kontakt me dom... usch äckliga saker de där, undra va de har för uppgift här i världen?

2007-04-29 @ 21:13:53
URL: http://lottisen.webblogg.se/
Postat av: Sara

Hihi, jag lovar att du får köpa den om jag växer ur den :P Jag jobbar inte i morgon för då är det ju röd dag! Studion har helt stängt men öppnar på onsdag igen. Kram

2007-04-30 @ 19:25:59
URL: http://abstinence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0