bilder

Gör ett nytt försök idag då. Men jag orkar inte skriva nå,så jag lägger ut lite bulder *gäsp*

Duschar me pappa :-)

image81

mys i vagnen
image82

Snorig Neo :-P

image83

Bröderna bus :-)

image84

Nu ska vi snart göra oss i ordning och gå till dagis!

10.18

Nu är Neo på dagis,och jag och Liam har käkat gröt :-)
Liam har lyckats repa köksbordet med nån leksak,så nu MÅSTE jag måla om det.
Har ju velat måla de vitt ganska länge nu,men de har inte blivit av.
Nu har jag ju en anledning ;-)

Ååå,jeansen som jag beställde från HM,va INTE snygga. Eller jo,dom va snygga,men de va konstig passform på dom. Höga i midjan,å stora å bylsiga fram,såg ut som man hade bullf***a ju... Urss... ha ha.
Tråkigt värre :-(
Får kika på kupolen i stället då....
Nu vill Liam ha lite attention :-)


20.44

Tyst å lugnt här hemma.
Hämtade Neo på dagis vid 2. Liam somna i vagnen efter lite skrik.
Han sov till 15,när Jocke kom hem..

Har sedan... Lagat mat,köttfärsbiffar blev de. Å goda blev dom oxå ;-)
Ritat me Neo.
Bytt 2 bajsblöjor.tänk att de ska skitas samtidigt.. ha ha..( Neo ville INTE bajja på toa idag :-S)
Å jocke somna på liams filt på golvet,så han fick sova medans jag gjorde i ordning ungarna.
Duschade först Liam,medans Neo såg på bolibompa.
Sen blev Neo duschad med.
På me pyjamas,borsta tänder.. å sen i säng.
Bägge 2 somnade före 7,så jag få väl upp mitt i natta (dvs i 5-tiden)i morron..
Skulle egentligen ut å gå me Katja,men hon e så himla seg,så innan hon va klar så hade jag tröttnat på å vänta.
Jag sätter mej å cyklar till desperate housewifes i stället.
Väntar på att Jocke ska göra en smoothie oxå,han e kung på de,dom blir såå goda :-)
Håller på å laddar prison break oxå,få se om man orkar se de idag :-)

Najtinajt!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

haha men uusch så du skriver =P

2007-04-03 @ 13:45:25
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0