besök gånger 2

I morse efter att jag lämnat av Neo på dagis,så kom Linda å Albin hit å hälsade på.
Vi satte oss ute å fikade på altanen. Mysigt :-)
Albin är SÅÅÅ söt,gosfisen. Värsta charmtrollet :-))
Måste han ha fått från sin gudmor. Lr hur Linda?? Ha ha ;-)
Kul å ha dom här iaf. Me lajk alot :-D

Sen kom min Maria hit på em. Hon har vart i London en vecka,sen var de längesen jag såg henne innan de oxå,så de va sååå kul å träffa henne :-) :-) Hon hade köpt en skitfin väska till  mej i London :-))))) Snälla hon!!
Sen fick Neo paket oxå,han vart superglad.

Ååååååh,vad jag älskar min familj. De är en sån där dag idag,så de känns ända ner i tårna. Hi hi-
I am very happy,you know. Veeery happy. Nu ska jag mysa me min snygga karl :-D

Kommentarer
Postat av: Josefin a.k.a Noolita

ska faktiskt åka till London om 2 veckor, första gången för mig, hade du bra väder när du var där? :)

2007-04-25 @ 23:28:38
URL: http://noolita.blogg.se
Postat av: Jeanette

maria n?? ja hon e så gullig o trevlig när man träffar hon på trumpeten. brukar ge barnen leksaker när ja ha dom me ibland.
varför e du så lycklig? vad ha hänt? =O

2007-04-26 @ 07:16:55
URL: http://xjeanettex.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0