Uppe före tuppen.

11.02

Ja idag vaknade Neo halv 7. Gäsp säger jag. Upp å gjorde frukost till honom (han fråga inte efter välling för en gångs skull) Sen i me en Noddy film. Va ju för tidigt för barnprogram till å me :-P Iaf va de inget som han ville se. Liam han sov till 9. Sen vakna han å käka lite. Så bajja bägge ungarna,aah. Måste skita samtidigt lixom,ha ha.  Jox ligger ff å sussar,å Liam har somna igen. Neo e på sitt rum å kikar på en film. Han e trötter. Vi har lekt me lera å med pärlor. Han kan ju aldrig leka själv,de e lite tråkigt. men de kanske kommer. I hope...
Snart kommer pappa å Marie,kanske Lollo oxå om Neo har tur,hi hi. DOm ska fika lite,sen ska vi få låna ett spel av dom tills i kväll. Minns inte va de hette,men de va nå sällskaps spel som verka kul :-D
Linda å Daniel å Abbe kanske skulle komma å fira nyår me oss oxå. Jag hoppas de,de skulle va så kul :-))) Beror på om Daniel orkar,då han jobbar före. Håller tummarna iaf :-)
Nu ska jag klä på mej å Neo,vi har pyjamas ff :-)



bröderna bus :)



15.57

Nu så har vi hunnit fika me pappa,sovit middag (jag å Neo å Liam) käkat lunch,å bakat brownies :-)
Nu väntar jag bara på att Linda ska höra av sej så jag vet hur mycke potatisgratäng jag ska göra :-)
Ååå jag e sååååå sugen på vin. men jag får väl vackert hålla mej till lättöl :-P Fast tuttarna blir så förbaskat sprängfyllda av de,så de kke blir pepsimax å skåla me... ha ha :-D


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!!!!!!!!!


Kom förresten på nå roligt som Neo sa här om dagen. Han kolla på Liam först,sen sa han:
-Men mamma,Liam har ju ingen hals!!! LOL,han är ju så knubbig,så halsen syns ju typ inte *fniss*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Storebror och lillebror =O) va de växer!

2006-12-31 @ 13:51:52
Postat av: veronica

söööööta killar..=))

2006-12-31 @ 14:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0