matmaskin

Just en sån känner jag mej som idag.Jox jobbade kväll,Neo somna vid 19.å från de tills nu,så har Liam hängt i mina boobs. HAn har väl nån ökningsperiod förstår jag. Bara för att jag tänkte här om dagen att ååå va skönt de har vart dom senaste veckorna då han somnat på kvällen i sin säng. Tss,där fick jag :-)
Snaaart ska han få börja me smakisar. Ska bli skönt att kunna byta ut nåt mål sen. Han tar ju inte flaska,så man skulle kunna säga att jag e GANSKA låst :-P

Jaa... Nu får vi ser hur ofta man blir att uppdatera här då :-) Kanske blir kul bara man kommer in i det :-)
Har nyss beställt kläder till Liam på matadorkids.se. Sååå mycke fint finns de där! Å ja,jag blev lite fattigare ;)

Nu ska jag surfa vidare.

Baibai


Kolla in mina godingar :)

Mina godingar


Dessa ska Liam få,de andra jag ville ha va slut,bah!

bodysuit idaTklåfingerapa

Kommentarer
Postat av: veronica

hello..kul att du har en blogg..hoppas att allt är bra med er..pöss

2006-12-30 @ 00:30:20
URL: http://supervejron.blogg.se
Postat av: Lotta

Kortet påminner mig om:tillsammans är vi starka! söta är de...

2006-12-31 @ 13:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0